דף הבית >> גני ילדים רמת גן
גני ילדים רמת גן          
 
     
 
 
 
רוצה לקבל פרטים נוספים?
 
   

גני ילדים ברמת גן – איך בוחרים את הגן המתאים לך מכולם.

אין ספק שבחירת גני ילדים ברמת גן זו משימה קשה, בעיקר ברמה האישית. הפרידה מהילד שהוא בעצם עדיין תינוק. החשש מבחירה לא נכונה והפקדתו בידיים של מישהי אחרת. והשאלות שמטרידות: האם יעניקו לו אהבה? יחס טוב? יטפלו בו כמו שצריך? יחליפו לו טיטול בזמן? טיב המזון? והניקיון? והגננת? ו...עוד המון לבטים וחששות. זה טבעי. זה מובן. ו...כן... זה מלחיץ . אבל...

אני רוצה להרגיע אתכם. יש דרכים בדוקות לבחור גן! ובמיוחד כשמדובר בגני ילדים ברמת גן. במשך כ- 9 שנים ניהלתי את מחלקת גני הילדים העירונית או כפי שזה נקרא: עיריית רמת גן גני ילדים לגיל הרך. אני חושבת שיש לי מספיק ידע, ניסיון וטיפים חשובים לתת שיסייעו לך בבחירה.

נעים מאוד, שמי שולמית ביסמנובסקי
מייסדת ומנהלת רשת קידילנד, דוקטורנטית לחינוך בגיל הרך ולשעבר מנהלת מחלקה ב – עיריית רמת גן גני ילדים והגיל הרך. כהורה וכמי שמנהלת רשת גנים לילדים ופעוטות מגיל 3 חודשים ועד 4 שנים, מתוכם 10 גני ילדים ברמת-גן, אני מכירה היטב את ההתלבטות ואת החששות.

איך באמת בוחרים גן ילדים ברמת-גן?
• מי האבא והאמא של הגן- הגננת היא אחת מהדמויות היותר חשובות, שמשפיעה ומעצבת את יכולותיו וכישוריו של ילדך. חשוב שתדע להפעיל את צוות העובדים נכון, כך שהיא תתמקד בחינוך, לימוד והתפתחות הילדים. חשוב שהיא גם תדע לזהות ולפתח את היכולות של כל ילד באופן אישי.

• האם עובדים בגן לפי תוכנית לימודים? הילד שלך נולד גאון - זו עובדה מחקרית. ולכן, הכרחי שתוך כדי הענקת חום ואהבה יעבדו איתו לפי שיטה בדוקה ומוכחת ותוכנית לימודים מסודרת שמותאמת לגילו. מחקרים קובעים שהשלוש שנים הראשונות הן המשמעותיות ביותר. בעצם, הן החלון הזדמנויות להוציא את הגאון שבילדך.

• האם יש בגן פיקוח פדגוגי? יש גני ילדים ברמת גן שמתנהלים ללא פיקוח כלל. אלה- "מחוץ לתחום"! נתמקד בגני ילדים ברמת-גן שיש בהם פיקוח. חשוב לדעת מי המפקחת? האם היא יועצת פדגוגית? מה הכשרתה ובמה היא התמחתה? האם היא חלק מהצוות שחי ונושם את הגן או מפקחת לרגע? האם היא מסוגלת גם להעניק ייעוץ הכוונה והדרכה להורים בהתמודדות עם הילדים.

• ביקור בגן עשיתם? ואינני מדברת רק לבוא להציץ סביב. לבוא בהפתעה. להביט בילדים האם הם מסודרים, חייכניים, מאושרים, נמצאים בפעילות מסודרת או כל אחד לעצמו? רמת המתקנים בגן? האם יש חצר? מה גודלה? האם הגן, כולל רצפת החצר, עטופים בחומרים וכיסויים בולמי מכה ופגיעה? הריח בגן? האם יש מזגן? לעמוד בחוץ ולהקשיב האם יש צעקות או בכי? והכי חשוב – תחושת הבטן שלכם.
כדי שיהיה לכם קל יותר להשוות ולבחור את המתאים לכם מבין גני הילדים ברמת-גן, אני מזמינה אתכם לבוא ולבקר בגני קידילנד ברמת גן.

תפתיעו אותנו
בואו בלי הודעה כמה ימים לפני. מתי שנוח לכם בואו לראות את רמת הטיפול בילדים. עד כמה הם מאושרים. תבדקו את מתקני הגן המאובטחים, איך בכל פינה כל חפץ נושא שלט עם שמו כדי שילדים יתרגלו לאותיות, לקרוא, להגיד. בואו בבוקר ותראו את קבלת הפנים, איך הילדים פשוט בורחים מידי ההורים אל חיבוק והנישוק של הגננות. בואו אחר הצהרים. זו השעה שלהורים יש זמן לענות לשאלותיכם ולתת חוות דעת על הגן. עדיף לשמוע ממקור ראשון על רמת שביעות הרצון ועל מימוש הפוטנציאל של הילדים בקידילנד - גני ילדים ברמת-גן.

 
להרשמה לקידילנד- גני ילדים ברמת גן צריך להתקשר למשרד
וכדאי לכם להזדרז, כי אלה הם גני ילדים מבוקשים.


03-5746566